Comencem el blog amb algunes de les solucions i trucs comuns que podem tenir qualsevol dia amb el nostre cotxe. Esperem que algun dia us facilitin la vida!
- Despistats i despistades, quan aparqueu el cotxe no recordeu on l’heu posat? Bé, esperem que aquest tingui comandament a distància. Un truc molt simple és acostar el comandament a la barbeta o cap, per què? Doncs perquè guanya alcanç! Si teniu alguna farola o objecte metàl·lic allargat a la bora inclús serà més efectiu. A pulsar fins que veieu les llumetes dels intermitents enceses!
- Un per l’assegurança, no renoveu sense negociar les pòlisses! Abans que s’acabi la finalització del contracte amb l’asseguradora demaneu un pressupost a una altra empresa i forceu que us facin una rebaixa del preu. Inclús si plantegeu que esteu valorant la opció de canviar d’empresa la mateixa comapanyia de ben segur que us millorarà l’assegurança.
- Estalviar en combustible. No apuris a les frenades amb el cotxe ni premis l’accelerador de forma agresiva. Una conducció suau i constant et permetrà allargar molt més el dipòsit de combustible i estalviar!