S’han publicat la convocatòria de subvencions en mobilitat eficient, en el marc del PROGRAMA MOVES II.
Es comparteix a continuació la informació que pot ser del vostre interés per si voleu optar a alguna de les actuacions subvencionables.
ACTUACIONS I DESPESES SUBVENCIONABLES
- Actuació 1: adquisició de vehicles d’energies alternatives.
- Actuació 2: implantació d’infraestructura de recàrrega de vehicles elèctrics.
- Actuació 3: implantació de sistemes de préstec de bicicletes elèctriques.
- Actuació 4: implantació de mesures de mobilitat sostenible al treball.
Han de complir els requisits de l’Annex I del Reial Decret 569/2020.
Amb l’objecte de mantenir el caràcter incentivador, només es consideraran les actuacions subvencionables previstes a l’apartat 1 d’aquest article en les quals la inversió s’hagi fet amb posterioritat a la data de registre de la sol·licitud d’ajut. En els casos d’inversions directes de la Comunitat Autònoma de Catalunya, amb posterioritat a la data de publicació dels plecs de licitació de la inversió directa corresponent.
BENEFICIARIS
ACTUACIONS 1 I 2:
a) Les persones físiques que desenvolupin activitats econòmiques. En aquest cas, hauran d’estar donades d’alta en el Cens de persones empresàries, professionals i retenidores de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.
b) Les persones físiques majors d’edat, a excepció dels casos de discapacitat, en què podran ser menors d’edat, amb residència fiscal a Espanya i no incloses en l’apartat anterior.
c) Les comunitats de propietaris, regulades per la Llei 49/1960, de 21 de juliol, sobre propietat horitzontal (BOE núm. 176, de 23.7.1960), que hauran de complir amb el que preveu la Llei 38/2003, de 17 de novembre, abans esmentada, i en particular amb el que estableix l’article 11.3.
d) Les persones jurídiques, vàlidament constituïdes a Espanya en el moment de presentar la sol·licitud, i altres entitats, amb personalitat jurídica o sense, amb número d’identificació fiscal (NIF) començat per les lletres A,B, C, D, E, F, G, J, R o W.
e) Les entitats locals d’acord amb l’article 3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local (BOE núm. 80, de 3.4.1985), i el sector públic institucional de qualssevol administracions públiques a què es refereix l’article 2.2 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic (BOE núm. 236, de 2.10.1985).
ACTUACIONS 3 i 4:
Tots els subjectes enumerats en el punt anterior a excepció dels punts b) i c), relatius a persones físiques i comunitats de propietaris.
TERMINI DE PRESENTACIÓ I SOL·LICITUDS
Termini: del 17 de setembre de 2020 fins a esgotament de pressupost o com a màxim fins que hagi transcorregut 1 any.
Sol·licituds: En funció del tipus de beneficiari, es realitza el tràmit en diferents plataformes.
MÉS INFORMACIÓ
Per a més informació i accés als tràmits, podeu consultar la web:
http://icaen.gencat.cat/ca/energia/ajuts/mobilitat/pla-moves-ii/